Operativ leder – arbeidsmarkedstiltak

«Bufar Kompetanse AS er etablert med hovedsete i Valdres med mange kontorer flere steder fra nord til sør i landet. Vi er en aktør innen arbeid, arbeidsinkludering og arbeidshelse med NAV-regioner som største kunde. Vår organisasjon er liten og flat, med stor takhøyde, og med ansatte som bidrar med pågangsmot og trøkk. Vi har stort fokus på fagutvikling, personlig utvikling og miljø.»

Vi vokser stadig og er fra høst 2024 Norges største aktør (målt på antall avtaler) totalt innen de arbeidsrettede tiltakene «arbeidsrettet rehabilitering» og «avklaring». I den forbindelse optimaliserer vi, oppretter en ny stilling i ledergruppen, og søker etter ny «Operativ leder». Operativ leder skal lede alle våre regioner, og får personalansvar for regionlederne.

OPERATIV LEDER

Stillingen er fast, 100% – og vil være lønnet fast på et fornuftig nivå – med store muligheter for bonuser på toppen basert på måloppnåelse i regionene

Arbeidsoppgavene er blant annet:

  • å være nærmeste leder for regionlederne, herunder å gi dem den støtten de trenger i det daglige for å nå sine mål (i tett samarbeid med resten av ledergruppen)
  • være ansvarlig for måloppnåelse i alle regioner, basert på vedtatte KPI’er
  • sammen med regionlederne å lede samarbeidsmøter med NAV-regioner og NAV-kontorer (her vil også leder fag- og innovasjon samt daglig leder ofte være til stede)
  • budsjettansvar også for personalkostnader i samtlige regioner, disse styres etter til enhver tids inntekter/rammetall (i tett samarbeid med leder Bufar økonomi)
  • deltakelse i selskapets ledergruppe

Basert på hvem du er og hva du kan, vil oppgavene komme som en naturlig konsekvens av dette. Viktigst av alt: vi trenger deg som kan tilføre oss kompetanse og vilje – du ønsker å være en bidragsyter både mot våre samarbeidspartnere samt internt i organisasjonen. Kontorsted er ikke viktig for oss, men du må påregne tilstedeværelse både på hovedkontoret i Valdres, ved avdeling fag- og innovasjon på Hønefoss samt ute i regionene.

Kvalifikasjoner:

  • minimum 3-årig høyskoleutdanning (gjerne innen ledelse og/eller helseledelse)
  • ovenstående kan erstattes med annen relevant utdanning i kombinasjon med arbeidsinkluderingskompetanse og resultatledelse
  • erfaring og resultater innen måloppnåelse, budsjettstyring og praktisk ledelse
  • gjerne erfaring fra private eller offentlig eide aktører innen arbeidsinkludering eller anbudsutsatt helsebransje

Egenskaper:

  • du er drevet av resultater og måloppnåelse, og kombinerer dette med «varm ledelse», regionlederne våre må trives sammen med deg!
  • du har gode muntlige og skriftlige fremføringsevner
  • du har god samarbeidsevne og er løsningsorientert
  • du er selvstendig, målrettet og nytenkende
  • du trigges som oss av at vi daglig bistår nesten 400 deltakere på deres vei mot funksjon i arbeid og fungering i dagliglivet

Vi tilbyr deg:

  • Spennende arbeidsoppgaver og en sentral posisjon i selskapet
  • Dager som er svært varierte, med en konstant følelse av måloppnåelse og nye utfordringer
  • Fleksibel arbeidshverdag der du i stor grad styrer dagene selv
  • Følelsen av å bety noe. Både for enkeltindivider, bedrifter og lokalsamfunn
  • Et godt arbeidsmiljø med resultater (fag, anbudsprosesser, for den enkelte deltaker, for våre oppdragsgivere) som hovedfokus
  • Betingelser etter avtale

Er du den vi leter etter? Send en kortfattet søknad og CV via vår hjemmeside på www.bufarkompetanse.no. Vi ber om at du spesifiserer om du er interessert i fulltid eller deltid.

Eventuelle spørsmål kan stilles daglig leder Stig Jemterud Solberg på mobil 41 22 09 10 /stig@bufarkompetanse.no. NB: vi møter aktuelle søkere fortløpende, dette betyr at vi muligens ansetter før søknadsfrist dersom rette kandidater dukker opp.

Søk på stillingen