Veileder/Jobbcoach – Finnsnes
Vi har i Troms (med kontorer på Finnsnes, Sjøvegan og Storslett) siden 01.03.21 levert Avklaringstiltaket for NAV Troms og Finnmark. Teamene har drevet godt siden oppstart med svært gode tilbakemeldinger og vi søker nå på Finnsnes etter ny veileder/jobbcoach.
Hovedkontorsted er Finnsnes, men det er en fordel om du også kan bidra på kontoret på Sjøvegan.
Vi lyser ut en 100 % fast stilling med oppstart 01.08.24.
Basert på hvem du er og hva du kan, vil oppgavene komme som en naturlig konsekvens av dette. Viktigst av alt: vi trenger deg som kan tilføre oss kompetanse og vilje – du ønsker å være en bidragsyter både mot våre kunder og deltakere – samt internt i organisasjonen.
Arbeidsoppgaver:
Arbeidsoppgavene vil ligge innen området arbeidsrettede tiltak for NAV (Avklaringstiltaket) og vil blant annet være:
- Avklaring av arbeidsevne
- Kartlegging av deltakere
- Arbeidsplassvurderinger
- Funksjonsvurderinger
- Samarbeid med lokale NAV-kontor og lokalt arbeidsliv
Vi trenger deg som kan tilføre oss kompetanse og vilje – du ønsker å være en bidragsyter både mot våre kunder og deltakere – samt internt i organisasjonen.
Kvalifikasjoner:
- Du har gjerne høyere utdanning på bachelor- eller masternivå, eksempelvis innen feltene helse (fysioterapi, ergoterapi, naprapat etc.), veiledning eller ledelse.
- Ovenstående kan erstattes med annen relevant utdanning eller erfaring, eksisterende nettverk og veilederkompetanse
- Bemannings- eller rekrutteringskompetanse kan også erstatte eller forsterke ovenstående
- Du har noen år med arbeidserfaring. Gjerne innen ovennevnte oppgaver
Egenskaper:
- Du ser på deg selv som åpen og nysgjerrig
- Du er selvstendig, målrettet og nytenkende
- Du er samarbeids- og løsningsorientert
- Du har gode muntlige og skriftlige fremføringsevner
- Du har god relasjonskompetanse
Vi tilbyr deg:
- Spennende arbeidsoppgaver som er spisset mot din kompetanse
- Dager som er svært varierte, med en konstant følelse av måloppnåelse og nye utfordringer
- Følelsen av å bety noe. Både for enkeltindivider, bedrifter og lokalsamfunn
- Konstant faglig påfyll, blant annet med flere fagdager/samlinger pr år
- Et godt miljø som du skal være med på å bygge selv
- Oppstart og betingelser etter avtale
Mer om oss: Vi drives av tanken om at alle fortjener å oppleve et inkluderende arbeidsliv samt mestring i arbeid. Lite øker livskvaliteten så mye som å kjenne på at man bidrar til samfunnet. Dette gjør at vi stolt står i og for våre verdier: inkludering, varme, lykke og lønnsomhet.
Er du den vi leter etter? Da ber vi om at du sender kortfattet søknad og CV via vår hjemmeside. Eventuelle spørsmål kan stilles avdelingsleder Simen Andreas Mæhre på mobil 45 44 29 43 / simen@bufarkompetanse.no. NB: vi møter aktuelle søkere fortløpende, dette betyr at vi muligens ansetter før utløp av søknadsfrist om rette kandidat dukker opp.
Søk på stillingen