Veileder/jobbcoach midt-Troms

«Bufar Kompetanse AS er etablert med hovedsete i Valdres med avdelingskontor flere steder fra nord til sør i landet. 

Vi er en aktør innen arbeid, arbeidsinkludering og arbeidshelse med flere NAV-regioner som største kunde. Vår organisasjon er liten og flat, med stor takhøyde, og med ansatte som bidrar med pågangsmot og trøkk. Vi har stort fokus på fagutvikling, personlig utvikling og miljø.»

Vi har i Troms (med kontorer på Finnsnes, Sjøvegan og Storslett) siden mars 21 levert avklaringstiltaket for NAV Troms og Finnmark. Teamene er godt i gang med svært gode tilbakemeldinger, vi søker nå etter ny:

Veileder/jobbcoach – kontorsted Finnsnes og/eller Sjøvegan

Vi vurderer både søkere som ønsker 50% og 100% fast ansettelse, eller som er på jakt etter fleksibilitet med hensyn på arbeidstid/mengde.

Hovedkontorsted er Finnsnes og/eller Sjøvegan, men du vil også ha mulighet til å bidra i Bardu/målselv om dette passer deg/bosted. Arbeidsoppgavene vil ligge innen området arbeidsrettede tiltak for NAV (avklaringstiltaket), med spesielt fokus på videre arbeid. Basert på hvem du er og hva du kan, vil oppgavene komme som en naturlig konsekvens av dette. Viktigst av alt: vi trenger deg som kan tilføre oss kompetanse og vilje – du ønsker å være en bidragsyter både mot våre kunder og deltakere – samt internt i organisasjonen.

Kvalifikasjoner:

  • Du har gjerne høyere utdanning på Bachelor eller masternivå, for eksempel innen feltene helse (fysioterapi, ergoterapi, naprapat etc.), HR eller ledelse.
  • Ovenstående kan erstattes med annen relevant utdanning, eksisterende nettverk og veilederkompetanse

Din erfaring må dekke minimum to av kompetanseområdene:

  • Arbeidsmarkedets mekanismer og behov, særlig regionalt/lokalt arbeidsmarked
  • Yrkes- og karriereveiledning og erfaring med relevante verktøy på dette området
  • Kompetanse på metoder og verktøy for systematisk kartlegging av arbeidsevne, herunder digital kompetanse
  • Erfaring fra inkludering av utsatte grupper i arbeidslivet, herunder oppfølging av arbeidsgivere i den forbindelse
  • Kompetanse på tilrettelegging i arbeidssituasjoner for personer med helseutfordringer

Egenskaper:

  • Du ser på deg selv som åpen og nysgjerrig
  • Du er selvstendig, målrettet og nytenkende
  • Du er fleksibel og tilpasningsdyktig
  • Du har gode muntlige og skriftlige fremføringsevner
  • Du har god relasjonskompetanse

Vi tilbyr deg:

  • Spennende arbeidsoppgaver som er spisset mot din kompetanse
  • Dager som er svært varierte, med en konstant følelse av måloppnåelse og nye utfordringer
  • Følelsen av å bety noe. Både for enkeltindivider, bedrifter og lokalsamfunn
  • Konstant faglig påfyll, blant annet med flere fagdager/samlinger pr år
  • Et godt miljø som du skal være med på å bygge selv
  • Oppstart og betingelser etter avtale

Er du den vi leter etter? Da ber vi om at du sender kortfattet søknad og CV via vår hjemmeside. Eventuelle spørsmål kan stilles avdelingsleder Kamilla Ronessen på mobil 98496280 / kamilla@bufarkompetanse.no. NB: vi møter aktuelle søkere fortløpende, dette betyr at vi muligens ansetter før utløp av søknadsfrist om rette kandidat dukker opp.

Søk på stillingen